Virksomhed - 1526
OVERSKRIFTInvester i Københavns nye Venue/Musik og spisested spillested.
|
BRANCHEUnderholdning
Musik Restaurants branchen |
SØGERInvestor
Långiver Business Angel Mulig partner |
BELØB1.500.000
Min. 200.000 pr. investor |
BELIGGENHEDKøbenhavn
|
STATUS
Uden omsætning
|
OPRETTETJanuar 2021
|
INDEHOLDMed billeder
|
LIDT OM VIRKSOMHEDEN
Vi er en udlejningsforretning. 50.000 pr dag + 10-20% cut af F&B oms.
Hertil kommer udlejning af faciliteter og udstyr samt services.
Vi definerer en fysisk ramme, med en effektiv plug’n play platform i høj klasse. Vores partnere sætter deres grej op, og lejer eksempelvis lys og lyd ud direkte til kunden ( ejeren af eventet).
De slipper for at skulle stille op og pille ned som er det dyre i en produktion.
Samtidig giver det kosmos uanede muligheder for at profitere.
I denne ramme og fra vores platform, kan forretning og events af enhver karakter udfolde sig enestående med uendelige muligheder.
Vi inviterer alle de vigtige aktører til at lave events, koncerter, præsentationer, gallamiddage, shows OSV.
Vi lejer vores faciliteter ud til vore kunder. Denne leje indtægt suppleres med et standard cut på F&B omsætningen. ( som en slags lejlighedsforpagtning.
EKS: Meyers skal lave mad for en kunde. Kunden betaler leje for hallen. Meyers betaler 10 % i ¨forpagtningsafgift¨
Vi har derfor ingen restaurations drift, og derfor ingen ansatte.
Alle events bliver til ved os 3 stiftere og de virksomheder vi samarbejder med.
Rengøring , opvask, security, butlerservice OSV. sættes op med eksterne partnere . De stiller med nøglepersoner der kender til vores løsninger og udstyr.
Daglig drift : de 3 stiftere + management.
Vi tager telefonen taler med kunder og partnere.
Vi sælger datoer og drømme og får tingene til at ske.
Vores rolle er at aktører i kosmos udkommer bedst muligt.
De skal opleve at det at arbejde med os i kosmos er som et boost af energi ideer og løsninger. det er her vi skaber omsætningen bl.a.
Service salg og personlig kunde pleje er afgørende.
Vi bytter gerne den store gevinst med et sikkert fast biddrag i form af lejeindtægt + 10-20 % cut af F&B. Som det ses, er det nok til at skabe overskud
Og ; hvis vi gerne vil eje et event vi brænder for eller som er særligt attraktivt, så gør vi bare det. Fordi vi kan godt.
Fleksibilitet og skalerbarhed med et minimum af faste omkostninger er vort mantra. Vi tror på at det er nøglen til succes i en usikker fremtid med masser af muligheder.
Hertil kommer udlejning af faciliteter og udstyr samt services.
Vi definerer en fysisk ramme, med en effektiv plug’n play platform i høj klasse. Vores partnere sætter deres grej op, og lejer eksempelvis lys og lyd ud direkte til kunden ( ejeren af eventet).
De slipper for at skulle stille op og pille ned som er det dyre i en produktion.
Samtidig giver det kosmos uanede muligheder for at profitere.
I denne ramme og fra vores platform, kan forretning og events af enhver karakter udfolde sig enestående med uendelige muligheder.
Vi inviterer alle de vigtige aktører til at lave events, koncerter, præsentationer, gallamiddage, shows OSV.
Vi lejer vores faciliteter ud til vore kunder. Denne leje indtægt suppleres med et standard cut på F&B omsætningen. ( som en slags lejlighedsforpagtning.
EKS: Meyers skal lave mad for en kunde. Kunden betaler leje for hallen. Meyers betaler 10 % i ¨forpagtningsafgift¨
Vi har derfor ingen restaurations drift, og derfor ingen ansatte.
Alle events bliver til ved os 3 stiftere og de virksomheder vi samarbejder med.
Rengøring , opvask, security, butlerservice OSV. sættes op med eksterne partnere . De stiller med nøglepersoner der kender til vores løsninger og udstyr.
Daglig drift : de 3 stiftere + management.
Vi tager telefonen taler med kunder og partnere.
Vi sælger datoer og drømme og får tingene til at ske.
Vores rolle er at aktører i kosmos udkommer bedst muligt.
De skal opleve at det at arbejde med os i kosmos er som et boost af energi ideer og løsninger. det er her vi skaber omsætningen bl.a.
Service salg og personlig kunde pleje er afgørende.
Vi bytter gerne den store gevinst med et sikkert fast biddrag i form af lejeindtægt + 10-20 % cut af F&B. Som det ses, er det nok til at skabe overskud
Og ; hvis vi gerne vil eje et event vi brænder for eller som er særligt attraktivt, så gør vi bare det. Fordi vi kan godt.
Fleksibilitet og skalerbarhed med et minimum af faste omkostninger er vort mantra. Vi tror på at det er nøglen til succes i en usikker fremtid med masser af muligheder.
STATUS BESKRIVELSE
Igangværende selskab etableret i 2019
FORELIGGER
Forretningsplan
Budget
Executive summary
Budget
Executive summary
INVESTORS INDSATS
Aktiv såvel som passiv
INVESTORS KOMPETENCER
Investor behøver ikke at have nogen kompetencer inden for området, vi har alle kontakter, netværk og know how til at køre forretningen.
PENGENE BRUGES TIL
ETABLERINGSBUDGET
Ingeniørberegninger på Balkon ( er lavet skal betales). 40.000
3 hib stålbjælker indenfor 10,5 m spænd+ 2 x 2
5 x 2 stålbjælker hib 180 x 3 m udenfor til support af toiletcontainere
Stål alt 100.000
Balkon gulv i beton 180 m2 incl. armering 100.000
2 flugtvejstrapper udenfor 30.000
Div. gelænder og sikring 35.000
Balkon i alt 305.000
Brandsikring af containere 50.000
Brandventilation / ovenlys med automatik 12 stk. 200.000
Brandanlæg 350.000
Brandloft over port 10.000
Brandsystem og brandsikring i alt 610.000
Varmepumpe 140.000
Toiletter indenfor -. (20) 100.000
Montering og tilslutning af spisekøkken / vip / bandrum / private dining 20.000
Teknikrum 20.000
INTERNET 5 årsplan/startbetaling ca. 20 % 20.000
Hjalti og Daniel arbejdsløn 120.000
420.000
Udgør. 1.335.000
Ingeniørberegninger på Balkon ( er lavet skal betales). 40.000
3 hib stålbjælker indenfor 10,5 m spænd+ 2 x 2
5 x 2 stålbjælker hib 180 x 3 m udenfor til support af toiletcontainere
Stål alt 100.000
Balkon gulv i beton 180 m2 incl. armering 100.000
2 flugtvejstrapper udenfor 30.000
Div. gelænder og sikring 35.000
Balkon i alt 305.000
Brandsikring af containere 50.000
Brandventilation / ovenlys med automatik 12 stk. 200.000
Brandanlæg 350.000
Brandloft over port 10.000
Brandsystem og brandsikring i alt 610.000
Varmepumpe 140.000
Toiletter indenfor -. (20) 100.000
Montering og tilslutning af spisekøkken / vip / bandrum / private dining 20.000
Teknikrum 20.000
INTERNET 5 årsplan/startbetaling ca. 20 % 20.000
Hjalti og Daniel arbejdsløn 120.000
420.000
Udgør. 1.335.000
BESKRIVELSE AF MIN/VORES BAGGRUND
Daniel Dahlberg tømmer, snedker samt anlægsgartner og instrumentbygger.
Hjalti Hjaltason tømmer og snedker samt kunstner med udstillinger og gallerier
Henrik Boserup Event og restaurations erfaring, Bøger og TV, Michelin uddannet.
Hjalti Hjaltason tømmer og snedker samt kunstner med udstillinger og gallerier
Henrik Boserup Event og restaurations erfaring, Bøger og TV, Michelin uddannet.
BESKRIVELSE AF MIT/VORES TEAMS BAGGRUND
Har ingen ansatte
MIT/VORES BIDRAG TIDSMÆSSIGT
Fuld tid
HVAD DER ADSKILLER MIG/OS FRA KONKURRENTERNE
Hvorfor skulle kosmos københavn kunne trænge sig direkte ind i
et meget konkurrencepræget marked ¨?
Fordi ,netop event- og koncertmarkedet altid higer efter nye venues.
Alle gerne have noget man ikke har set før.
Det giver os en chance for at komme ind i markedet og vise hvad vi
kan.
Hvis vi rent professionelt lever op til egne forventninger og gør det
godt, bliver vi helt sikkert hængende.
Hjalti, Daniel og jeg, er netop er denne chance bevidst.
Det er derfor at det er os som taler med kunderne. Hands on.
Vi kan træffe beslutninger på 1 min. Vi er fysisk til stede i kosmos.
Udvikling. Vi har masser af ideer og erfaring og vi stiller det hele til
rådighed for alle der vil leje hallen.
Vi vil meget gerne hjælpe
kunderne med at udvikle på ideen eller oplægget til eventet.
Vi har et meget stort netværk.
Eventbureauerne og de profesionelle søger derhen hvor
omkostninger og kvalitet matcher.
Det vil sige de tekniske specifikationer og de praktiske plug & play
løsninger. Dem der forenkler arbejdet, med at stille gear op og tage
det ned igen.
Vi er meget konkurrencedygtige.
Alle sparer besværligheder og tid - og unødige omkostninger.
Vores værdier og forplejning skal være moderne og af høj kvalitet.
God mad og god stemning. Altså; rettidig omhu og omsorg for alle.
et meget konkurrencepræget marked ¨?
Fordi ,netop event- og koncertmarkedet altid higer efter nye venues.
Alle gerne have noget man ikke har set før.
Det giver os en chance for at komme ind i markedet og vise hvad vi
kan.
Hvis vi rent professionelt lever op til egne forventninger og gør det
godt, bliver vi helt sikkert hængende.
Hjalti, Daniel og jeg, er netop er denne chance bevidst.
Det er derfor at det er os som taler med kunderne. Hands on.
Vi kan træffe beslutninger på 1 min. Vi er fysisk til stede i kosmos.
Udvikling. Vi har masser af ideer og erfaring og vi stiller det hele til
rådighed for alle der vil leje hallen.
Vi vil meget gerne hjælpe
kunderne med at udvikle på ideen eller oplægget til eventet.
Vi har et meget stort netværk.
Eventbureauerne og de profesionelle søger derhen hvor
omkostninger og kvalitet matcher.
Det vil sige de tekniske specifikationer og de praktiske plug & play
løsninger. Dem der forenkler arbejdet, med at stille gear op og tage
det ned igen.
Vi er meget konkurrencedygtige.
Alle sparer besværligheder og tid - og unødige omkostninger.
Vores værdier og forplejning skal være moderne og af høj kvalitet.
God mad og god stemning. Altså; rettidig omhu og omsorg for alle.
OPNÅET HØJDEPUNKTER INDTIL VIDERE
Afprøvning af Mikkeller øl festival for 3000 mennesker med stor succes.
Musik video optagelser afprøvet med stor succes
Byggetilladelse modtaget.
Pre. Bookinger modtaget
Musik video optagelser afprøvet med stor succes
Byggetilladelse modtaget.
Pre. Bookinger modtaget
HVOR ER VIRKSOMHEDEN OM TRE ÅR
Vi forventer at være i fuld drift og godt etableret på venue market og blevet en solid spiller til vores konkurrenter.